השחקנית לירז צ'רכי, כוכבת הסדרה טהרן, תככב בקמפיין חדש של חברת הקוסמטיקה ביופור שיעלה השבוע. למרות הקמפיין צ'רכי מספרת על הפגיעה הקשה של כאומנית וכי הידיעה שאין מי שמגן עליה ועל חבריה הותיר אותה בחרדה כלכלית. 

לירז צ'רכי לקוסמטיקה
קמפיין לחברת הקוסמטיקה המדעית ביופור צילום: אמיר יהל

כוכבת סדרת הטלוויזיה טהרן, לירז צ'רכי, תעלה השבוע בקמפיין חדש בכיכובה עבור חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור, לרגל השקת תכשיר אנטי אייג'ינג להצערת העור – סרום פרו ליפט, המסייע בשיקום נזקי הקיץ. הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5   מיליון ₪, ע"י משרד הפרסום זרמון, הכולל  תשדירי  טלויזיה בערוצים   12 ו 13,  מודעות במגאזינים מובילים, עיתונות יומית, פרסום בדיגיטל  ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

צ'רכי, המככבת בסדרת הטלוויזיה המצליחה טהרן של כאן 11,  חתמה בימים אלה עם  חברת "ליטרבליט" על שני אלבומים של מוזיקת בשפה הפרסית, כאשר בספטמבר ייצא סינגל ובנובמבר אלבום שכולו שיתוף פעולה עם זמרת איראנית מאיראן ואומנים מרחבי העולם.  כמו כן צ'רכי מתכננת  לו"ז ההופעות  ברחבי העולם, שהיה אמור להתקיים בפסטיבלים גדולים של מוזיקת עולם בלינקולן סנטר בניו יורק, בלוס אנג'לס ובסיאטל, בגרמניה, בשוויץ, בלגיה, ספרד, דנמרק וכן מסע הופעות ברחבי צרפת בוטל. "הקורונה, מספרת צ'רכי, הותירה אותה עם חרדה כלכלית כיוון שהיא הבינה שהאומנים בארץ לא מוגנים אין להם שום תנאים".

לירז צ’רכי , היא זמרת ושחקנית ישראלית מהבולטות בנוף הישראלי. צ’רכי מופיעה מזה זמן רב בארץ ובכל העולם עם פרויקט אתני של שירים בפרסית. לאחרונה כיכבה כאמור צילומי הסדרה טהרן ששודרה בכאן ובשיתוף פעולה עם סינפליקס. יציאת אלבומה החדש, שהוא שיתוף פעולה עם אמנים איראנים בטהרן, נדחה בעקבות מגיפת הקרונה אך מתוכנן לצאת בקרוב בכל העולם מלווה בסיבוב הופעות חיות כולל בפסטיבלים נחשבים בינהם: רוסקילדה , טראנס מיוזיקל, פוחודה ועוד.

לירז צ'רכי
לירז צ'רכי בקמפיין לחברת הקוסמטיקה המדעית ביופור, צילום אמיר יהל

לדברי רונית שגב, מדענית, חוקרת עור ובעלת חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור: "גם בתקופה לא פשוטה זו ביופור החליטה להמשיך ולפרסם במטרה לעודד ולהרים את תחום הקוסמטיקה המקצועית בישראל שספג חבטה קשה בתקופת הקורונה. בגל הראשון השקנו את אבחון העור אונליין שאיפשר לקוסמטיקאיות לעבוד גם כשמכוני הקוסמטיקה נסגרו,   שרות זה נחל הצלחה גדולה וממשיך להתקיים.   לדבריה: "הקמפיין החדש מתמקד בסרום  פרו-ליפט, סרום, ממצק ומחדש את העור, שמתאים במיוחד לקיץ הישראלי. לירז צ'רכי הפרזנטורית שלנו היא אחת המתנסות הראשונות שקבלו את המוצר לחוות דעת . לירז התפעלה מהשינוי בעור שנראה לעין תוך זמן קצר, וטוענת שהיא לא מפסיקה לקבל מחמאות".

עוד סיפרה שגב כי החברה מתכננת בסוף השנה אירוע ענק ל 2,000 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ, במסגרתו צ'רכי תככב עם האלבום החדש שלה, במידה והקורונה תאפשר זאת".

לירז צ'ראכי לביופור
מימין לשמאל- לירז צ'רכי ורונית שגב צילום: אמיר יהל