שנת 2020 ומשבר הקורונה החריף העלו אתגרים משמעותיים עבור עולם השיווק ועובדה זו לא פסחה על עולם השיווק של מוזיקאים. מוזיקאים הינם קבוצת לקוחות שתלויה מאוד בציוד כלי נגינה להתנהלות השוטפת. כלי נגינה ואביזרי כלי נגינה כמו למשל מפרטים, מקלות תופים ועוד הינם מוצרי ייסוד שמשמשים מוזיקאים ביום יום. לכן עקב סגירת החנויות בגלי הבידוד של מגיפת הקורונה, מצאו את עצמם מוזיקאים רבים בלי פתרון ראוי לצורכי כלי הנגינה שלהם והאביזרים הנלווים.

שיווק מוזיקאים כיום – איך עושים את זה נכון

הפתרונות לאתגר זה הגיע בדמות שיטות שונות וחדשות של שיווק בעיקר אלו הנשענות על שיווק באינטרנט, ברשתות החברתיות ועוד.

חנות כלי נגינה ברשת האינטרנט

עקב האתגרים החדשים שפקדו אותנו בשנה האחרונה, יותר ויותר מוזיקאים פנו אל חנות כלי נגינה באינטרנט, על מנת להצטייד באביזרים שונים, כלי נגינה שונים, ספרי מוזיקה ועוד, בכדי לא לתת לתקופת הקורונה לפגוע בהתקדמות האישית והיצירה המוזיקלית. ומה יותר טוב מחנות אינטרנט עם נוכחות ממשית בדמות חנות מוכרת ומוערכת של רשת המחזיקה כל מה שמוסיקאים צריכים בחנות אחת.

שיווק חניות כלי נגינה באינטרנט

אז מה הדרך הכי טובה בעצם לשווק חנויות כלי נגינה ברשת, שיווק שיבטיח לכם את התנועה הערה ביותר של לקוחות לאולם התצוגה הדיגיטלי שלכם?
התשובה לכך מורכבת וכוללת הרבה פתרונות שונים של שיווק אינטרנטי, מהרשתות החברתיות ועד שיווק של אתר הוא חנות במנועי החיפוש של גוגל, בניית חנויות כלי נגינה מקוונות, שיווק בתשלום ועוד.
שיווק חנות כלי נגינה איכותי ומועיל יוביל לעליות במכירות של חנות כלי הנגינה ולחשיפה מרבית לקהל המוסיקאים בארץ.

שיווק מוזיקאים כיום

אם בעבר שיווק מוזיקאים היה נעשה באמצעות פליירים שחולקו מחוץ להופעות, לצד עבודת רגליים מתישה של תיזוז ממקום למקום, בארץ על מנת לתחזק את הקשרים שמניעים ומרימים את הקריירה של מוסיקאים רבים, כיום המלאכה הזאת הפכה לנגישה הרבה יותר באמצעות שיווק אינטרנטי, המאפשר לכל מוזיקאי לגעת במיליוני מאזינים בין רגע ולמנף את הקריירה והחשיפה של הקריירה שלו, באמצעים הטכנולוגיים העומדים כיום לרשותנו.

שינויים בעולם השיווק

עולמם העשיר של המוזיקאים משתנה במהירות מאז הומצא הפטיפון, יחד עם הפלטפורמות השונות לשיווק אותם מוזיקאים. שנת 2019  הייתה השנה בה מוזיקאים החלו לעשות שימוש רחב ברשתות המדיה החברתיות כמו פייסבוק ובאינסטגרם ופחות שמו דגש על קידום ממומן במנועי החיפוש. שנת 2020 המאתגרת שברה את החזון השיווקי של 2019 וסימנה את השיווק הממומן ככלי יותר יעיל לחשיפת קהלים גדולים למוזיקה שלכם.  מוזיקאים ממשיכים ליצור מוזיקה ולשווק את הקניין הרוחני שלהם באותם אמצעים מבלי לשים לב לתמורות בעולם השיווק ולנתב את משאביהם לכיוונים מועילים. שיווק אינטרנטי של מוזיקאים הוא תחום מתחדש ודינאמי שמצריך מומחיות והכרות מעמיקה, על מנת לוודא שהמשאבים שתשקיעו יניבו את התוצאה המיוחלת ויעזרו לחשוף את ההמונים ליצירה האומנותית שלכם.
מובילים בשיווק אינטרנטי

Dolead הינה לקידום מגוון רחב של עסקים ברשת שמתמחה במגוון רחב של שירותים לעסקים ואישים חשובים, עם ניסיון עשיר בשיווק מוזיקאים וחנויות מוזיקה באינטרנט. שיווק חכם, מקצועי ואמין שיספק לכם את כל הכלים הדרושים על מנת למנף את העסק, היצירה והחזון שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולקבוע איתנו פגישת ייעוץ שתוכל למפות עבורכם את הערוצים השונים בהם אנו יכולים לעזור לכם לקדם את העסק שלכם. משיווק אינטרנטי של חנויות כלי נגינה למוזיקאים עצמם, אנו אוהבים לעבוד עם עולם המוזיקה הרחב מתוך אידיאולוגיה לקדם את היצירה המוזיקאלית בישראל.

צילום: FREEPIK