מסיבה לא ברורה, כשרוב האנשים חושבים על קידום אתרים בארצות הברית, הם חושבים על השקת אתר חדש עם תוכן מתורגם, וזהו. האמת היא שהם טועים. קידום אתרים בחו"ל הוא הרבה מעבר לתרגום התוכן שיש באתר הישראלי שלכם. מאמר זה מסביר למה חשוב להקפיד על תהליכים נכונים של קידום אתרים בארצות הברית, ואיך למנף בהצלחה את האתר על מנת לעקוף את המתחרים שלכם.

מה זה קידום אתרים בארצות הברית?

קידום אתרים בארצות הברית הוא תהליך האופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם (SEO), אליו ניתן יהיה להניע תנועה אורגנית. כשהאתר מקודם במספר אזורים, התהליך נקרא קידום אתרים רב-אזורי, וכשהוא מתורגם למספר שפות, הוא נקרא SEO רב לשוני.

אם, למשל, אתם מספקים שירותי קייטרינג בישראל, עם אתר בעברית, באנגלית וברוסית, אתם מבצעים קידום אתרים רב לשוני. אבל אם אתם מספקים שירותי קייטרינג לאנשים בישראל, בניו יורק ובפלורידה, אם מבצעים קידום אתרים רב-אזורי.

ניתן לשלב קידום אתרים רב לשוני ורב אזורי. אתם יכולים, למשל, לספק שירותי קייטרינג לאנשים בישראל בעברית, באנגלית וברוסית, כדי שהאוכלוסייה בישראל, שדוברת אנגלית ורוסית תוכל לקרוא את האתר, ואתם יכולים להקים אתר חדש לגמרי באנגלית, שמיועד לקהל שחי בארצות הברית.

לפני שנמשיך יש נקודה אחת שחשוב לזכור:

המטרה הסופית של קידום אתרים היא להפעיל תנועה אורגנית שיש לה פוטנציאל גבוה להמרה, וזה חשוב, מכיוון שזו הסיבה שתהליך נכון של קידום אתרים בארצות הברית מוביל להגדלה משמעותית של הרווחים. אם זו המטרה שלכם, בואו נראה איך עושים את זה

למה חשוב לבצע קידום אתרים בארצות הברית?

קידום אתרים בארצות הברית מוביל להגדלת הארגון, מכיוון שהלקוחות שלכם נמצאים בכל נקודה בארץ או בחו"ל, וכך גם המתחרים שלכם.

כך שאין גבולות לקידום אתרים, וכל מי שרוצה לנהל היטב את האתר שלו, מבחינת פתרונות לשינויים ובעיות של קידום אתרים בזמן אמת, שוכר שירותי סוכנות קידום אתרים, בין אם הוא נמצא בישראל, בארצות הברית או בכל מקום אחר בעולם. זה לא משנה.

מבחינת מומחי קידום אתרים, התהליך אינו מובן מאליו. זהו תחום תחרותי ביותר, אבל כשמפעילים אסטרטגיה נכונה ומקצועית של קידום אתרים בארצות הברית, מצליחים להשיג נתח שוק מרשים על ידי התמקדות בשווקים שהמתחרים שלכם אינם מתמקדים בהם. כלומר, אם אתם רוצים לתת פייט הוגן למתחרים, אתם צריכים לדעת איך ואיפה להביס אותם.

והנה עוד דוגמא:

נניח שאתם מוכרים ברשת אופניים וחלקי אופניים. מכיוון שתחום הפעילות שלכם הוא בישראל, אתם מוכרים אופניים רק לשוק הישראלי. עם ההצלחה והתרחבות בית העסק שלכם, אתם רואים את הפוטנציאל העצום להתחיל למכור אופניים מעבר לגבולות ישראל, ולכן אתם מקימים אתר באנגלית שמתמקד בשווקים דוברי האנגלית בארצות הברית.

תנועה אורגנית מתחילה להיכנס מארצות שונות בארצות הברית, ועסק האופניים הקטן שלכם הופך למעצמה. במילים אחרות, ראיתם את ההזדמנות העסקית וניצלתם אותה, והתמורה הייתה ביקוש עצום. הייתה לכם השאיפה והתמיכה המקצועית הנכונה של מומחי קידום אתרים בארצות הברית, ופשוט עשיתם את זה.

אז כן, קידום אתרים בארצות הברית הוא הרבה מעבר לתרגום תוכן

אוקיי. עכשיו הגיע הזמן להעיף מיתוס מיותר אחר: קידום אתרים בארצות הברית הוא הרבה יותר מסתם תרגום תוכן. חשוב לזכור שהתהליך מיועד להובלת תנועה אורגנית שיכולה להמיר. אתם נמצאים בעסק שלכם כדי להרוויח כסף, ולכן אתם צריכים לוודא שקהל היעד שלכם ירגיש בבית כשהוא מגיע לאתר שלכם, כי אתם רוצים שהם יקנו מכם.

קידום אתרים בארצות הברית ( USA SEO )  הוא שילוב של SEO רגיל, תוך שיקוף של הבדלים תרבותיים. כדי לבצע את התהליך היטב, יש להתמקם ולא רק לתרגם: חשוב לאפשר לקהל היעד שלכם לבצע רכישות במטבעות שלהם ובשפתם, ולהתייחס אליהם נכון, בהקשרים התרבותיים.

אם אתם מוכרים מוצרים פיזיים, כמו נעליים, קחו בחשבון את מערכות המדידה השונות. אם אתם מציינים תאריכים ושעות, אתם צריכים להשתמש בפורמט הנכון באזור שלכם.

התקשורת צריכה להיות בשפה שהגולשים בחו"ל מבינים

בהתאם לאזור שאליו אתם מכוונים את האתר, והקהל שאתם משרתים, יתכן שתצטרכו לחקור קצת את התרבות והמאפיינים של האזור בחו"ל שאליו אתם מכוונים את האתר שלכם.

קידום אתרים בארצות הברית מציע לקהל היעד חוויה נעימה באתר שלכם. כדי להצליח בתהליך, אתם צריכים אמפתיה חזקה, ולהכיר מקרוב את קהל היעד שלכם. אם תגרמו להם להרגיש בבית, הם ירצו לקנות מכם.

6 צעדים עיקריים להצלחת קידום אתרים בארצות הברית

אם אתם מתכננים להתחיל תהליך של קידום אתרים בארצות הברית, ומעוניינים לחקור מה יש לתחום להציע לכם, יש שישה צעדים שחשוב לנקוט בהם על מנת להרכיב אסטרטגיית SEO מנצחת:

  1. חקירת מאפייני השוק באזור שאליו אתם מכוונים את האתר.
  2. חקירת השיטה הטובה ביותר לפנות לקהל שלכם.
  3. שכירת שירותי סוכנות קידום אתרים שיש לה התמחות ב-SEO בחו"ל.
  4. ביצוע מחקר מילות מפתח מלא.
  5. יצירת אסטרטגיה לשימוש במילות המפתח.
  6. יצירת אסטרטגיית בניית קישורים.

כשאתם יודעים איזה קהל עשוי להתעניין במוצר או בשירות שלכם, אתם יודעים האתר שלכם צריך להיראות

כדי להבין מה הקהל האמריקאי שלכם מחפש, חשוב להבין את המאפיינים התרבותיים של הקהל במדינה אליה אתם מכוונים את האתר שלכם.

הקשיבו לתחושות הבטן שלכם, אבל יותר מזה, בדקו את נתוני הניתוח שמומחי קידום אתרים יספקו לכם בנוגע להצלחת תהליך הקידום, על מנת להבין אם אתם מקבלים תנועה והמרות גם מקהלים שאליהם אינכם ממקדים באופן פעיל בשלב זה את תהליך הקידום. זה יוביל אתכם להקמת האתר החדש הבא שלכם.

קידום אתרים בארצות הברית
קידום אתרים בארצות הברית