כל חמשת הסמלים של בראבו מתחת לסיפון קפטנים ישבו ל"דיון אפי אחד" בקליפ פרומו של בראבו שפורסם ב-19 במרץ.

"שמע איך הכל התחיל!" אומר הקריינות. "(למד על) החלק המסוכן ביותר ביצירת התוכנית." יש כל כך הרבה שמתרחש מאחורי הקלעים שהצופים אף פעם לא חושבים עליהם". ובכן, זה יומרני. אבל אולי יש להם טעם. מה הם בישלו כאן?

"זהו מתחת לסיפון של בראבו: בראש."

איך הכל התחיל

קפטן לי רוסבך דן כיצד כולם בדיוק עשו את עבודתם כקברניטי יאכטה לפני שנבחרו לתערוכה. "פתאום, הנה תוכנית הריאליטי הזו שאנחנו נכנסים אליה", הוא אומר.

בעוד שאר הקברניטים עברו תהליך של "ראיון, הקלטה", קפטן לי אומר, "הייתי פשוט תאונה טהורה. הייתי התינוק הזה שלא היה צפוי לו. אז לא עשיתי שום ראיונות; לא עשיתי שום הקלטה. זה היה פשוט, כמו 'אנחנו מצלמים מחר, ואתה הקפטן'".

"אני באמת חושב שהייתי די נאיבי", מוסיף קפטן ג'ייסון צ'יימברס. "אז לא חשבתי שזו עסקה כל כך גדולה. אני לא גר באמריקה, אני גר בפיליפינים… הם צלצלו אלי ואמרו, 'אתה רוצה להגיש מועמדות להיות הקפטן?' ואני הייתי, כאילו, 'יכול להיות שהגיע הזמן לשינוי!'”.

קפטנית היאכטה היחידה של בראבו, קפטן סנדי פיהוק, הוסיפה, "אני מפוכחת. הספונסר שלי אומר, 'סנדי, כשפתחת דלת של הזדמנות, תעבור דרך הדלת, כי אתה תמיד יכול לחזור החוצה'. ואז אמרתי כן."

"(בהתחלה), לא הייתי בטוח שאני רוצה להיות מעורב", הודה קפטן גלן שפרד. "(אבל) אני זוכר שהגעתי אל (לי וסנדי), ואתה… אמרת, 'פשוט תעשה את העבודה שלך ותהיה עצמך'. … ובגלל זה אני יושב כאן היום, אז תודה רבה לך."

קפטן קרי טיטהראדג' אומר לנו, "זה עתה עברתי גירושים, ולא ידעתי לאיזה כיוון אני רוצה ללכת. למעשה עזבתי סירות, וציירתי בתים… כשההזדמנות הגיעה, הם אמרו שזה הולך להיות אלסקה, מקום בקטלוג. ואני כמו, 'אתה יודע מה? זה לא משנה מה יקרה. אני הולך לאלסקה!'"

קברניטי מתחת לסיפון הולכים אל מאחורי הקלעים

קפטן לי נזכר שנכנס לנמל בסנט מרטין וראה את צוות הייצור הענק עומד על המזח. "ברגע שהמסלול ירד, הם פולשים לסירה", הוא אומר. "הם קורעים קירות, … קורעים תקרות, מתקינים מצלמות (וחיווט). אף אחד לא באמת ידע מה אנחנו עושים או למה לצפות כי אף אחד מעולם לא צילם לפני כן בסירה שעמדה לנוע".

קפטן ג'ייסון מדבר על עקומת הלמידה. "העונה הראשונה שלי הייתה אותו הדבר", הוא מוסיף. "אתה קצת נלחץ." אבל עד לעונה 2, הוא הסתגל ולא הייתה לו בעיה.

"להחזיק שם את המצלמות זה לא כזה עניין גדול", מסכים קפטן גלן. "אתה מתרגל אליהם די מהר, ואתה פשוט מתעלם מהם וממשיך בעבודה שלך. הלוגיסטיקה של העלאת כל אנשי הייצור לסירוגין ולרדת בבטחה, מספר פעמים ביום, מוסיפה אלמנט נוסף".

בנוסף, כפי שמציין לי, גלן נמצא על ספינת מפרש. אין להם מייצבים כמו לסירות האחרות, אז הם "מתגלגלים ומתנדנדים" כל הזמן.

בסופו של יום, צוות הייצור צריך לרדת מהסירה כי אין להם איפה לישון. "אתה לא צריך ללכת הביתה, אבל אתה לא יכול להישאר כאן," כמו שאומר השיר.

מתחת לסיפון משודר כעת בימי שני בשעה 9/8c ב-Bravo.

ספר לנו – האם ידעת שיש כל כך הרבה אנשים שעובדים מאחורי הקלעים?