מיכל אנסקי נבחרה להוביל את קמפיין "WE LOVE RESTAURANTS" של אמריקן אקספרס. במרכז הקמפיין של אמריקן אקספרס, אותו תוביל אנסקי, עומדות 100 מהמסעדות האהובות בישראל בהן לקוחות אמריקן אקספרס יוכלו ליהנות מצבירת פי 3(!) נקודות בתוכנית הנאמנות MEMBERSHIP REWARDS

מיכל אנסקי
מיכל אנסקי, צילום יחצ

מיכל אנסקי, אושיית הקולינריה המובילה בישראל נבחרה לעמוד בראש קמפיין משפיעני הרשת הייחודי של אמריקן אקספרס במטרה לחזק את המסעדות בתקופה זו של חוסר וודאות. לפעילות צורפו 100 מהמסעדות הטובות והאהובות בכל רחבי הארץ, בהן כל לקוח שיזמין את ההטבה, יבקר באחת או יותר מהמסעדות המשתתפות בפעילות וישלם בכרטיס אמריקן אקספרס שברשותו יצבור פי 3 (!) נקודות בתכנית הנאמנות .Membership Rewards
הפעילות תתקיים במהלך כל חודש יוני.

מיכל אנסקי: "אני נרגשת להצטרף לאמריקן אקספרס התומכת בכול העולם בענף הקולינריה ויחד איתם לסייע למסעדות בישראל לחזור לשגרת החיים ולהחזיר את הלקוחות לחיק הקולינריה הישראלית ששמה יצא למרחקים בקולינריה פורצת דרך, מעניינת ומסעירה".

עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס: "אמריקן אקספרס מעניקה ללקוחותיה הצעות ערך רבות ומגוונות עם דגש על תחומי התרבות, הקולינריה והלייף סטייל. אחד מהערכים המובילים את המותג הינו תמיכה חברתית ומודעות סביבתית. בימים אלו יותר מתמיד זה הזמן לתמוך בענף המסעדות בישראל. אנו מודים על הזכות לסייע למסעדות ובמקביל להעניק ללקוחותינו הצעות ערך ייחודיות נוספות". הבחירה במיכל הייתה טבעית ומתבקשת".