צרות בגלריה היא עלילה שכיחה על מתחת לסיפון. כיף לראות את גורמי הלחץ של אנשים אחרים, כי לא אנחנו מתמודדים עם הדרמה. אז כן, אנחנו מבינים את זה, אבל גם, קצת התגברנו על זה. לראות שפים מוכשרים נאבקים, בזמן שאורחי הצ'רטר יושבים שם ומתלוננים, זה לא כיף.

אז מה הפתרון? ובכן, אם היאכטה גדולה מספיק, יד שכורה נוספת בהחלט יכולה לעזור. בדרך כלל, יאכטות המוצגות בתערוכה הן בגודל של 50 מטר או פחות. הצילומים האלה בדרך כלל לא מאפשרים סו שף על הסיפון.

עם זאת, יאכטת מוטור סנט דייוויד עלתה בהרבה על הגודל הזה, והגיעה למרחק עצום של 60 מטר. המהמם הזה מופיע ב-Below Deck Mediterranean עונות 10 ו-11. לפי צי השכרת יאכטות, סנט דייוויד מסוגל לשאת עד 14 אנשי צוות על הסיפון. אנחנו צריכים עוד יאכטות בסדר גודל כזה, מכל כך הרבה סיבות.

ראשית, רוב הצופים של BD לעולם לא ישכרו יאכטה יוקרתית. אני שונא את זה בשבילנו. עם זאת, סדרת בראבו זו נתנה לנו הזדמנות להסתכל על החופשה העשירה. אנחנו אוהבים להציץ דברים גדולים ומהודרים, אז בואו ניתן ליאכטות האלה עוד כמה מטרים לנקות ולכבס, אנחנו דורשים, כשהפירורים מחטיפי הצפייה שלנו עולים על הספות שלנו.

והכי חשוב, ככל שהיאכטה גדולה יותר, הצוות גדול יותר, מה שיאפשר את הסו-שף הרצוי שלנו על הסיפון. ברצינות, מתחת לסיפון כדאי לשקול להגדיל את גודל היאכטה שלהם, ובכך להוסיף עמדת סו שף. הנה למה.

תזמון על צ'רטרים הוא חשוב

אפילו השפים המיומנים ביותר של Below Deck תפסו מחסומים. אמני קולינריה אלה צריכים להכין ארוחות וחטיפים מרובים בכל יום עבור האורחים המשלמים שלהם. הם גם צריכים להאכיל את כל הצוות שלהם. זו אחריות עצומה.

מתחת לסיפון עונה 11 היה השף אנתוני אירקיין. הכישרון שלו ברור. באתר שלו, הוא מצהיר שהוא "בעל מסעדה יוקרתית בצרפת במשך 5 שנים. לפני כן הוכשרתי בבית ספר לקולינריה צרפתית. מלבד שכר דירה, פתחתי לאחרונה חברת אוכל רחוב צרפתית 'Snackybae™️' המספקת קייטרינג לאירועים ולמקומות ברחבי דרום פלורידה."

כפי שאתה יכול לראות, השף אנתוני ראוי לתפקיד הזה, ובכל זאת, הוא מתקשה. לכלים שלו לוקח לנצח לצאת מהגלריה. זה משאיר את האורחים שלו מתוסכלים. מתוסכל לא פחות הוא הצוות שלו, שמקבל הרבה פחות ממה שהם צריכים כדי לקיים אותם בזמן שהם עובדים.

מכיוון שהתזמון וההאכלה של הצוותים חשובים באותה מידה, השף אנתוני כנראה היה במצב הרבה יותר טוב לו הייתה לו עזרה. אותו דבר לגבי כל אחד משפי ה-BD הגדולים האחרים, שכולם כמעט התמודדו עם אותם מכשולים. סו שף יכול היה להתמקד בארוחות הצוותים, בנוסף להכנת המנות של האורח, מה שיאפשר לשף הראשי את כל הזמן הדרוש כדי לבשל את הצלחות הראשיות שלו.

עם סו שפים, שפים יכולים לתת מענה טוב יותר לכל שאלה

לפעמים, לאורחים יש שאלות מצחיקות, כמו צלחת נאצ'וס בשעה 02:00. לא זורקים כאן צל, כי גם אנחנו היינו רוצים את זה, כל עוד זה לא נעשה על ידי השפית מילה קולומייצבה. עם זאת, במקרים אחרים, האורחים עלו על הסיפון עם צרכים תזונתיים מאוד ספציפיים. לאחר מכן, השפים צריכים להתאים לכל אחת מהדרישות המפורטות הללו, לא משנה כמה מרכיבים זה יבוטל מארגז הכלים שלהם.

זוכרים את פגישת גיליון ההעדפות ההיא בעונה 10, שבה השפית רייצ'ל הרגרוב הרגישה המומה? לסיכום, הפריימריז הגזימו עם הבקשות שלו. הבקשות שלו כללו ארוחת בוקר גדולה, מצופים קשת וחד קרן, פירות ים, סטייקים, אוכל אמריקאי משובח, מטבח ניו אורלינס אותנטי, אוכל ספרדי לא מקסיקני וארוחת ערב בת 10 מנות. זה היה הרבה.

"תאכל את הקוטר שלי. אתה משלם 16,000 דולר לחודש כדי שאהיה השף הפרטי שלך במונקו, ואז נדבר. עד אז, אני לא משחק במשחק הזה. אני רוצה את הטיסה הביתה, ואני אתחיל לארוז עכשיו," אמרה רייצ'ל והצביעה על "השטויות הראוותניות" שהאורח הזה רצה משף אחד בלבד.

ככל שתעשיית הבריאות משגשגת, מגמות תזונתיות חדשות ימשיכו להיווצר. כמו כן, צרכים רפואיים ספציפיים תמיד יהיו קיימים, וכך גם הבקשות המופרזות המבוצעות 24/7. לכן, לשפים האלה תמיד יהיו הרבה בקשות לתכנן עבור כל אחד מהצ'רטרים שלהם. עם סו שף בסביבה, הם יכלו לתת מענה טוב יותר לכל בקשה.

סו שף אומר פחות מתח עבור הצוות

לעתים, שפים רבים קיבלו עזרה מהקפטנים, מאנשי הסיפון והתבשילים שלהם. חברי הצוות הללו זרמו כולם אל המטבחים ועזרו לשפים להתכונן לשירותי הארוחות שלהם. עם זאת, זה גובה מחיר מהסירה, שכן היאכטות הללו נמשכות מהעמדות השכירות שלהן. לפעמים זה יצר בעיות גדולות עוד יותר על הסיפון.

מכיוון שחווית האורחים מכתיבה איזה טיפ הם משאירים, אפס היבטים צריכים להיות חסרים. אם מישהו נסוג כדי לעזור בהכנת ארוחה, זה חבר צוות אחד פחות שיטפל בצרכיו. זה גם אומר שהאחריות העיקרית של אדם זה תצטרך להיות מכוסה על ידי הצוות שלו. אם סו שף יבוא על הסיפון, זה יעזור לצמצם את גורמי הלחץ הנוספים הללו.

יאכטה אחת נוספת על הסיפון יכולה להגביר את קווי העלילה

הזיכיון של Below Deck ראה כל כך הרבה קווי עלילה פרועים. היו הרבה ירי מזעזעים, חיבורים ואפילו פציעות חמורות על הסיפון. אתה יודע מה יכול להגביר את זה? נכון, עוד חבר צוות אחד הוסיף לכאוס.

גם אם העובד החדש הזה יבוא בתפקיד דו-משרתי, שבו הם עבדו גם בתור מזנון או תבשיל, זה יהיה בסדר. בסך הכל, הזמן שהם משקיעים בעזרה לשף להצטיין, תוך כדי התעסקות בבוהן (או עשר) בדרמה על הסיפון, יהיה שווה את המשכורת הנוספת הזו של בראבו.

ספר לנו – האם תרצה לראות שפים סוסים מתחת לסיפון?