הזמרת, היוצרת והשחקנית נינט טייב, שנבחרה להיות פרזנטורית של רשת ZAGA– פינות אוכל, עבורו קבלה 1,000,000 ₪.

ומה בחרה נינט שפגשה בעלי רשת זגה?

טייב הגיעה במשך 3 ימים ברציפות לסניף רשת זגה. שהפך לסט צילומים הוליוודי. כל זאת לרגל צילומי קמפיין קיץ 2022 של המותג.

הקמפיין בכיכובה של נינט טייב יעלה בישראל בתחילת הקיץ בהשקעה של – 5,000,000 ש"ח. ויכלול בין היתר: סדרת סרטונים שיעלו בערוצי הטלוויזיה. שלטי חוצות. פרסום בדיגיטל. בעיתונות. ברשתות החברתיות. ובנקודות המכירה.

נינט, שנחתה מלוס אנג'לס. ובינתיים שכרה דירה בישראל ופגשה לראשונה על הסט את צוות הניהול הבכיר של רשת זגה.  בניהם הראל גבע – מנכ"ל ובעלים וליאור זגה– מנכ"ל ובעלים רשת זגה שברכו את נינט על כניסתה הרשמית למשפחה: "הצטרפות נינט למשפחת זגה מהווה עבורנו עוד צעד משמעותי בהתחזקות הרשת. נינט עומדת בהלימה לערכי רשת זגה – משפחתיות, סולידיות, סגנון אישי וענווה".

נינט טייב אמרה:

"אני תמיד אוהבת להגיע לישראל. משמח אותי לחשוב שנבלה בישראל ארבעה חודשים מלאים. יש לי הרבה הופעות בדרך ותכנונים. אני מרגישה מבורכת שיש לי הרבה הזדמנויות לעבוד בשני המקומות בו זמנית. אין ספק שזה מאתגר. אך מאחלת לעצמי להמשיך להתפתח. ולפגוש בחוויות חדשות".

הצילומים נחתמו כשנינט בחרה בסוף יום הצילומים. יחד עם מנכ"ל רשת זגה הראל גבע. פינת אוכל מהקולקציה החדשה. עבור ביתה הקבוע שבלוס אנג'לס.

נינט טייב
מימין הראל גבע, נינטב טייב וליאור זגה צילום גיא כושי ויריב פיין (1)

 

נינט טייב
מימין הראל גבע, נינט טייב וליאור זגה צילום גיא כושי ויריב פיין (2) (Custom)