אירופלקס מעלה קמפיין חדש בכיכובם של מלי לוי ושמעון גרשון בני הזוג המשמשים כפרזנטורים. כל הפרטים וקישור לאתר הרשמי של החברה בכתבה מטה. 

בשנה האחרונה השניים מככבים בקמפיין חדש של החברה הממשיך את הקו ההומוריסטי ומציג את קולקציית המיטות המתכווננות החדשה לשנת 2022 2 מיליון ₪ הושקעו בקמפיין שיעלה בדיגיטל ובטלוויזיה.

מלי לוי ושמעון גרשון. המשמשים כפרזנטורים של אירופלקס בשנה האחרונה. מככבים בקמפיין חדש של החברה. המתמחה במערכות שינה מתקדמות. הקמפיין החדש בהובלתו של משרד הפרסום. אברהם ממשיך את הקו ההומוריסטי שבו בני הזוג מציגים סיטואציות משעשעות מחיי היומיום.

בקמפיין זה הסובב סביב קולקציית המיטות המתכוונות החדשה של אירופלקס לשנת 2022. גם מלי לוי מרגישה צורך להתחדש. והיא מופיעה בתסרוקת אפרו מתולתלת. המפתיעה את בעלה. ומזכה אותה בתגובתו: "איבדת את זה לגמרי".

בקמפיין החדש הושקעו 2 מיליון ₪ והוא יעלה לדיגיטל ולטלוויזיה.

לדברי תומר בן חמו, מנכ"ל אירופלקס:

"אנחנו ממשיכים בקמפיין בקו ההומוריסטי. המדגיש את הדינמיקה הזוגית בן שמעון ומלי מול ההערצה שלהם למוצרי אירופלקס. כזו שנוגעת בקהל לקוחות נרחב המזדהה עם בני הזוג. ומוצא מענה לצרכיו בקולקציה החדשה שלנו״.

פרטים נוספים:

חברת Aeroflex. היא החברה הגדולה והמובילה את שוק השינה בישראל. ומציעה מגוון רחב של פריטים איכותיים וייחודיים  לחדר השינה. מוצרי החברה נמכרים ברשת  אירופלקס ב-20 סניפים ברחבי הארץ.

פרטים על מערכות השינה, המזרנים ופריטי השינה השונים שברשת באתר החברה. לכניסה לחץ כאן

 

אירופלקס
מלי לוי ושמעון גרשון לאירופלקס. צילום: רפי דלויה

 

אירופלקס
צילום: רפי דלויה