לרגל חגיגות 40 שנה, רשת 'את' יוצאת בקמפיין רחב הנאמד בכ 1.5 מיליון ₪ להלבשה תחתונה.לדברי דפנה מור קופר, מבעלי הרשת: "זהו בעצם קמפיין הטלוויזיה  הראשון של רשת "את" בטלוויזיה מאז היווסדה".

 

רשת 'את' לבני נשים, המייבאת מותגים בינלאומיים מהמובילים בעולם,  חוגגת במהלך חודש יוני  40 שנה להיווסדה,  במסגרת זו תצא  השבוע בקמפיין רחב, הנאמד בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ להלבשה תחתונה.

הקמפיין כולל בין היתר. תשדירים בטלוויזיה. פרסום בדיגיטל. פרסום בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

במסגרת הקמפיין  תשיק הרשת את קולקציות 2021 של מגוון המותגים הבינלאומיים.תקשט אל כל סניפיה.   וכן תצא במבצע של עד 60% על הקולקציות החדשות. ביניהן: חזיות, פיג'מות, מחטבים הלבשה תחתונה ועוד.

לדברי דפנה מור קופר, מבעלי הרשת: "זהו בעצם קמפיין הטלוויזיה הראשון של רשת "את" בטלוויזיה מאז היווסדה. עד היום פרסום ושיווק הרשת כלל פעילות ממוקדת נשים, באמצעות מדיות רלוונטיות. לרגל  חגיגות 40 שנה להקמת "את", החלטנו לעלות בקמפיין רחב במטרה להגיע לקהלי יעד נוספים. נשים שלא נחשפו אלינו עד היום ואשר השילוב של מקצועיות בתחום ההתאמה האישית של חזיות עם  מותגים בינלאומיים מובילים, יעניין מאד".

עוד מסרה דפנה מור קופר: "הקמפיין נועד לחזק את האסטרטגייה של הרשת מראשיתה ועד היום. להיות המובילה בישראל בתחום החזיות, תוך התמקדות בנוחות, איכות ושירות". לדבריה: "הבידול של רשת את "התאמה אישית לכל אישה" . הוא הדבר המנחה אותנו לכל אישה. לכל מידה ומבנה גוף וערכים אלו יובלטו  בקמפיין החדש".

רשת 'את' המונה  18 סניפים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ, נמצאת בבעלות דפנה  ודרור קופר. הרשת נחשבת לבית של מותגים, עם מגוון רחב של מותגים בינלאומים מפריז, מדריד, לוס אנג'לס, הולנד וגרמניה.  בין המותגים ניתן למצוא את: PARFAIT  ל PLUS SIZE מלוס אנג'לס, SELENE   מספרד, BESTFORM מצרפת, EWA BIEN, MEMEME ו OBSESSIVE מאירופה , BYE BRA מהולנד וTRIUMPH  ו VIANIA מגרמניה.

הלבשה תחתונה
קמפיין רשת את צילום יחצ