קווין רובין , אור לוי ותקווה גדעון עולים באש והם הפרזנטורים החדשים של מותג השעונים הבינלאומי G-SHOCK. קמפיין חדש ולוהט במיוחד.
מותג השעונים הבינלאומי G-SHOCK , לקחו לקמפיין החדש שלהם את הסלבס הלוהטים – קווין רובין, אור לוי ותקווה גדעון .
הסלבס מבצעים את הפעלול המסוכן בישראל, כשאמן פעלולים בינלאומי מצית אותם באש חיה במסגרת הקמפיין החדש, שצולם לקראת חודש המודעות לסוכרת נעורים סוג 1 בישראל.
הסלוג שמוביל את הקמפיין: "שעונים חזקים לאנשים חזקים".
הפרזנטורים נבחרו לאחר חשיבה מרובה, כאשר תקווה גדעון, מציפה בכל הזדמנות את נושאי הגזענות ודימוי הגוף החיובי הקרובים לליבה, קווין מזוהה עם מלחמה בבריונות ואור בת ה-10, היא הפנים של העמותה לסכרת נעורים וחולת סכרת מסוג 1. שלושתם מסמלים אנשים חזקים ואמיצים המשתמשים בכוחם ותדמיתם הציבורית בכדי לעשות טוב בעולם ולחזק אחרים.