קווין רובין , אור לוי ותקווה גדעון עולים באש והם הפרזנטורים החדשים של מותג השעונים הבינלאומי G-SHOCK. קמפיין חדש ולוהט במיוחד.

מותג השעונים הבינלאומי G-SHOCK , לקחו לקמפיין החדש שלהם את הסלבס הלוהטים – קווין רובין, אור לוי ותקווה גדעון .

הסלבס מבצעים את הפעלול המסוכן בישראל, כשאמן פעלולים בינלאומי מצית אותם באש חיה במסגרת הקמפיין החדש, שצולם לקראת חודש המודעות לסוכרת נעורים סוג 1 בישראל.

קווין רובין בקמפיין
הפרזנטורים תקוה גדעון, קווין רובין ואור לוי בקמפיין G-SHOCK, צלם רון שושן

הסלוג שמוביל את הקמפיין: "שעונים חזקים לאנשים חזקים".

האגודה לסוכרת נעורים
קווין רובין, תקוה גדעון ואור לוי, הפנים של האגודה לסוכרת נעורים, בקמפיין שעוני G-SHOCK, צלם רון שושן

הפרזנטורים נבחרו לאחר חשיבה מרובה, כאשר תקווה גדעון, מציפה בכל הזדמנות את נושאי הגזענות ודימוי הגוף החיובי הקרובים לליבה, קווין מזוהה עם מלחמה בבריונות ואור בת ה-10, היא הפנים של העמותה לסכרת נעורים וחולת סכרת מסוג 1. שלושתם מסמלים אנשים חזקים ואמיצים המשתמשים בכוחם ותדמיתם הציבורית בכדי לעשות טוב בעולם ולחזק אחרים.

קווין רובין
תקוה גדעון ואור לוי, הפנים של האגודה לסוכרת נעורים, בקמפיין שעוני G-SHOCK, צלם רון שושן