נטע אלחמיסטר ממשיכה עם רשת אירוקה

נטע אלחמיסטר נבחרה כפרזנטורית רשת  אירוקה לשנת  2020 – שנה שלישית ברציפות.

הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית כפרזנטורית של ERROCA  המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה.

נטע אלחמיסטר לאירוקה צילום גיל חיון

במסגרת ההסכם, תככב אלחימסטר בקמפיינים השונים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ’י, פראדה, דולצ’ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.

צילומי קמפיין הקולקציה החדשה ל2020 נערכו במילאנו איטליה לשם הגיעה נטע עם בכירי רשת אירוקה, במסגרת זו הוזמנה גם לאירוע הבינלאומי המתוקשר במילאנו לרגל השקת מותג המשקפיים החדש שעיצב דיויד בקהאם ונושא את שמו – DBeyewear , שישווק החל מהחודש בלעדית ברשת אירוקה בישראל.

נטע אלחמיסטר לאירוקה צילום גיל חיון

לדברי לי אפיק,  מנכ”ל רשת ERROCA: “החיבור עם נטע בשנתיים האחרונות יצר באז סביב הרשת ומותגיה. נטע היא בחירה מדויקת שהוכיחה את עצמה. היא מקסימה, אופנתית, מעניינת ונגישה, והחיבור איתה מאפשר לחשוף את הקולקציות הבינלאומיות המובילות באופן הטוב ביותר.”

נטע אלחמיסטר אושיית אינסטגרם המובילה בארץ, בת ה – 25 התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, המונה כ 1.6 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט ((bananhot ושוויה של החברה שבבעלותן מוערך בכ-2.5 מיליון שקלים.  אלחמיסטר כיכבה על שערי מגזינים בארץ ובעולם, והצטלמה בתפקיד ראשי לקליפ החדש של הזמר הבינלאומי המוביל  MALUMA.

נטע אלחמיסטר לאירוקה צילום גיל חיון

רשת ERROCA –  הרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מונה כיום כ-60 סניפים ברחבי הארץ ובדיוטי פרי בשדה התעופה בן גוריון. אירוקה הינה רשת המותגים המובילה בארץ ומשווקת את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם בטווחי מחיר רחבים ביניהם: טום פורד, סלין, גוצ’י, פראדה, רוברטו קוואלי, דולצה גבאנה, רייבאן, לצידם קולקציה רחבה ואופנתית של משקפי ראייה ושמש עדכניים במחירים אטרקטיביים ממותג הבית.

נטע אלחמיסטר לאירוקה צילום גיל חיון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן