הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון בעלת כ- 700 אלף עוקבים באינסטגרם, נטלי דדון, נבחרה כפרזנטורית של קניון הדר, בירושלים. דדון תקבל עבור הקמפיין סכום של עשרות אלפי שקלים.
הקמפיין בכיכובה של דדון יעלה לקראת החגים, בחודש ספטמבר ויכלול בין היתר: שלטי חוצות, מודעות ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
נטלי דדון החלה את דרכה כדוגמנית בתחרות מלכת היופי בשנת 2002, בהמשך כיכבה בתכניות טלוויזיה שונות. היא היתה מהראשונות לזהות את עולם האינסטגרם עוד בתחילת דרכו והפכה למובילה בתחום זה לאורך הזמן. היא כיכבה בתכנית האח הגדול ובלא מעט עימותים עם עדי לאון כולל שיחה שנהולב בחצר בית האח הגדול והפכה לויראלית בנושא החזה שלה לאחר שלאון שראה אותה בבגד ים העיר לה כי היא צריכה השתלת חזה כדי להיות מושלמת. בפוסט באינסטגרם ענתה לו דדון וכתבה:וכתבה : "נשים יקרות, תחגגו את הנשיות שלכן בכל דרך שבה תבחרו כל עוד אינכן פוגעות בסביבה שלכן, והגבר שיאהב, יאהב את כל המכלול הפנים והחוץ גם יחד, אין כפיית צפייה ואתה מוזמן לסגור את חשבונך אם הדבר כל כך מזעזע ומחריד בעיניך. שכן אתה עוקב אחרי מיטב חברותיי המושלמות כמו שהן, למה להתייפייף? תוריד מהן עוקב! לא הרגשתי שאתה נבוך מלבהות בגופי בביקיני מכף רגל ועד ראש, ולציין איזו ״פצצה״ ושיכולתי להיות מושלמת רק אם..".
בתחום העסקי, דדון מיצבה עצמה בשנים האחרונות כיזמית המחברת בין עולמות הלייף סטייל והטיפוח לעולם העסקי. דדון היא אם יחידנית לריף. החלטות אישיות שלקחה בשנים האחרונות, הפכו אותה למקור כוח והשראה בעבור נשים רבות.
בעבר שימשו כפרזנטוריות של קניון הדר הדוגמניות: דורון מטלון, אנה בול, קסניה טרטול ומאור בוזגלו עם רעייתו מירן.
לדברי לירון אלקיים מנהלת קניון הדר: "הבחירה בנטלי דדון היא חלק מהאסטרטגיה של הקניון להמשיך ולתמוך בחנויות, בפעילויות והאטרקציות שקניון, מיתוג והגדלת החשיפה, בעיקר בקרב נשים, צעירים ותושבי ירושלים והסביבה. דדון היא דוגמנית ומשפיענית מובילה, המייצגת את החוזקה הנשית, הצלחה ואופנתיות – ערכים שמתחברים לקניון".
קניון הדר, הנמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל”ן וחברת כלל נדל”ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ”ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.