העיתונאי ואיש התקשורת, ליאור דיין, הגיע למשרדי אימוג׳ו חברת שיווק דיגיטלי תל אביבית ליום צילום לפרסומת חדשה ובסיומו ניפץ לרסיסים את מחשבים בחברה והותיר את העובדים המומים. רמז, הפרסומת הפכה לויראלית די מהר.
לפני מספר חודשים נבחר ליאור דיין לשמש כפרזנטור עבור חברת השיווק הדיגיטלי "אימוג'ו". ובהסכם בין הצדדים נכתב כי יצטלם למספר פרסומות דיגיטליות אשר יפורסמו במרחבי הרשת.
מה שבפועל קרה הוא שביום הצילום ליאור החליט "להיכנס לדמות". שנכתבה עבורו קצת יותר מדי ובמהלך הצילום ניפץ לרסיסים את מחשבי החברה ונדמה שהוא די נהנה משחרור האגרסיות.
החברה, שנוסדה בשנת 2011 וממוקמת בלב תל אביב, החליטה לצאת במסע פרסום מאסיבי לצורך העלאת המודעות לשירותיה הנרחבים בארץ ובעולם. ההתקשרות מול ליאור דיין החלה כאשר שי בנקהלטר מנכ״ל אימוג׳ו והפרזנטור ליאור דיין שוחחו לאחר עליית הסדרה בהשראת סיפורו האמיתי של ליאור דיין , "נורמלי" ומשם לשי עלה הרעיון להתחיל בשיתוף הפעולה.
דיין, שבשנים האחרונות נעלם מעט מאור הזרקורים לאחר הפרידה המפורסמת מאשתו, רוני ומערכת היחסים עם בת זוגתו החדשה חופית לוסנה עימה הביא לעולם את בתם המשותפת לינור. הפרידה המתוקשרת והקאמבק המפתיע , נתפס כדמות שנויה במחלוקת, אחד שיש לו תמיד מה להגיד. חושב מחוץ לקופסא וצבעונית. לכן היה בין המועמדים הבולטים לקבל את התפקיד.
מבעלי החברה נמסר בתגובה:
"ליאור דיין הוא דמות צבעונית ומעניינת. ייחודית במינה וורסטילית ואנו מאושרים לצאת לדרך בשיתוף פעולה זה. אומנם המחשבים לא יחזרו לתפקוד מלא אך זה לגמרי משרת את מהות הקמפיין. והעיקר שאף איש צוות לא נפגע".
הפרסומות משודרות במגוון הפלטפורמות (פייסבוק, גוגל, אינסטגרם. טאבולה ואווטבריין) ואתם תשפטו האם מדובר בפיצוח גאוני למסע פרסום או בתסריט שהלך "רחוק מדי"?