עונה 2 של כוכבי האוכל של גורדון רמזי הציג קונספט חדש ומרגש לתוכנית. בזמן שגורדון רמזי חיפש את הכוכב הבא בתחום המזון והמשקאות, יהיה לו שותף לפשע. Vanderpump Rules OG והמסעדנית ליסה Vanderpump הצטרפו לתוכנית העונה. לאחר שיזמים מלאי תקווה הציגו את העסקים שלהם, גורדון וליסה בחרו כל אחד שבעה מתמודדים להיות בצוות שלהם. ג'ס דרוי נחת מקום בצוות Vanderpump.
היא הציגה את קו היין Whiny Baby שלה, שהיה מכוון לקהל ה-Gen Z. מהקפיצה, ג'ס היה מתחרה מרשים. היא הייתה ידידותית, חכמה וחרוצה. בואו נסתכל על הסיבות לכך שג'ס נועדה לזכות בכוכבי האוכל של גורדון רמזי ובפרס המגניב הזה של 250,000 דולר.
ג'ס הייתה נלהבת ונחושה
ג'ס הפגינה את נחישותה במהלך האתגר הראשון. כל צוות היה צריך לפתות את קהל ארוחת הצהריים הרעב למשאיות האוכל שלהם. מכיוון שהאתגר הזה התבסס אך ורק על מי שיצר יותר מזומנים, ג'ס לא פחד לאמץ אסטרטגיה יוצאת דופן.
כשהתור של צוות רמזי היה ארוך, ג'ס ניגשה וגנבה לקוחות, והביאה אותם למשאית Team Vanderpump. בעוד שגורדון נראה מזועזע, ליסה אהבה את ההתלהבות ואת רוח היכולות של ג'ס. והקבוצה של ליסה ניצחה. רק אומר!
ג'ס דרוי איתגרה את עצמה ב-Food Stars של גורדון רמזי

לג'ס יש קו יין והיא הודתה שוב ושוב שאין לה ניסיון קולינרי. במהלך אתגר אחד, המתמודדים היו צריכים לתת הדגמה חיה של גאדג'טים לבישול בתערוכת מזון. לרוע המזל, ג'ס חתכה את האצבע שלה על פומפיה במהלך ריצת אימון. למרבה המזל, ליסה החליפה אותה למטרפה במקום זאת.
אבל האתגר הבא איחד את שתי הקבוצות לקבוצה אחת. וזה היה מרתיע. שבעת המתמודדים הנותרים נאלצו לפעול גם כחזית הבית (FOH) וגם כחלק האחורי של הבית (BOH) בחמישה כוכבים The Savoy Grill. גורדון היה ב-The Savoy במשך 20 שנה, אז הוא היה עצבני לשים את המוניטין שלו על הסף.
שלושה אנשים היו צריכים להיות FOH. אבל לג'ס לא היה מזל כששלושה אנשים נוספים התעקשו להיות FOH. לניקולס דוקוס היה ניסיון במטבח אבל רצה להפגין את כישורי ה-FOH שלו. אז, ג'ס חתמה על צוות המטבח, והראתה שהיא שחקנית קבוצה.
כל המתמודדים הוכשרו כיצד להכין את המנות. ג'ס בחרה את הפרנץ' טוסט עם אפרסקים צלויים. היא התמודדה בגבורה עם הלהבה של האפרסקים ללא פציעה נוספת. זה הוכיח שג'ס לא פחדה לצלול מאזור הנוחות שלה ולהתמודד עם חובות קולינריות. היא הצליחה להכין את האפרסקים מבלי לשרוף את עצמה ושמרה על גישה חיובית. הנכונות שלה לקחת סיכונים הייתה מיומנות הכרחית עבור כוכב האוכל הבא של אמריקה.
המצגות שלה היו על הנקודה
במהלך אתגר היין, ג'ס עלתה כראש הצוות. היא הקימה את חברת היין שלה, Whiny Baby ב-2020.
למשימה זו התמודדו ג'ס ואריקה לוין במתן שם ליין, מיתוג שלו והכנת מצגת מול קבוצת חובבי יין. הם המציאו את השם Lifetime Love Affair עבור היין. ג'ס החליטה להשאיר חלל ריק על התווית כדי שמישהו יוכל לנשק אותה, ולהשאיר סימן שפתון. ליסה אפילו עשתה את הכבוד, שימחה את ג'ס. שאר הצוות הכין פרסומת שובבה ומהנה שתתאים לאווירה של המותג.
אבל המצגת, המתגרה בכך שליסה מנהלת "רומן אהבה לכל החיים", באמת מכרה את זה. צוות Vanderpump מחצה את הקבוצה של גורדון והתענגה על הניצחון. אתגר זה הדגיש כיצד לג'ס יש דרך מלוטשת, אנרגטית ומושכת להעביר מצגות.
ג'ס דרוי הייתה הוגה דעות יצירתית ב- Food Stars של גורדון רמזי

ג'ס הראתה בעקביות את היצירתיות והיכולת שלה לחשוב מחוץ לקופסה. במהלך חצי הגמר, על חמשת המתמודדים הנותרים הוטל ליצור מותג חדש באחת מכמה קטגוריות.
כמובן, ג'ס נהנית מעולם האלכוהול ויצרה Sip Strips. השרוולים דמויי הארטיק האלה הכילו קוקטייל טעים. אבל מה שייחד אותם היה האריזה הניתנת לסגירה חוזרת. היא יצרה אריזות שלא היו קיימות.
למרות שהאתגר הזה היה הקשה ביותר, זה היה גם האתגר האהוב על ג'ס. "כמו מה שעשינו במשך שנים ביצירת עסק, עשינו בן לילה. אתה יודע, היו פרמטרים, אבל זה באמת היה הצדפה שלנו, "אמר ג'ס לריאליטי טי. "בשביל זה אנחנו חיים, יוצרים עסקים ורעיונות חדשים. אבל זה בהחלט היה הכי לחץ והכי קשה".
כשהגיע לאתגר האחרון, ג'ס, רומן דזמונד ועלי שליכטר הכינו מצגת על העסק שלהם עבור קבוצה של מומחי משקאות ומזון. כל אחד מהם היה אתגר להתמודד עם חלק מהעסק שלו שניתן לשפר. ג'ס התבקשה לגוון את המותג שלה. אז, בעזרת מומחה, היא יצרה סורבה יין רוזה וליצ'י.
בעוד שכל שלושת היזמים עשו עבודה מדהימה עם המצגת שלהם, נראה שג'ס מחזיקה בכל הכישורים לדחוף את המותג שלה, Whiny Baby, לשלב הבא. זו הסיבה שג'ס נועדה לזכות בעונה 2 של כוכבי האוכל של גורדון רמזי. וההדרכה של ליסה הייתה הדובדבן שבקצפת!
עונה 2 של Food Stars של גורדון רמזי משודרת ב-Hulu.
ספר לנו – האם ג'ס דרואי נועד לזכות בכוכבי האוכל של גורדון רמזי? נהנית מעונה 2?