ה אומת הרווקים צינור הכוכב למשפיע הוא אמיתי! לאחר שהופיעו באחת מהתוכניות של הזכיינית, מתמודדים רבים ממשיכים לקריירה מצליחה של משפיענים. חלקם השתמשו בפלטפורמה שלהם כדי להשיק עסקים, למכור ספרים או להשיג כמה עסקאות מותג משתלמות. באופן טבעי, חלק מהמתמודדים מצליחים יותר מאחרים.

הנה כוכבי הרווקות עם המדיה החברתית הגדולה ביותר:

האנה בראון-2.7 מיליון עוקבים

האנה בראון הפכה לחביבת מעריצי הרווקות במהלך העונה של קולטון אנדרווד של הרווק.

הבלו הדרומי הייתה בתחילה דמות מקטבת בתוכנית, בעיקר בשל היריבות שלה עם קליין מילר-קיז, איתה התחרתה בעבר בתחרויות. עם זאת, ככל שהעונה התקדמה, המעריצים הפכו חביבים על האנה, ומצאו את המוזרויות שלה מקסימות ולא מפחידות. המאבק שלה עם הרצון להיות מושלם הדהד עם הרבה צופים צעירים והיא הפכה למתמודדת רצינית על הרווקה.

בסיס המעריצים שלה רק גדל במהלך העונה שלה של הרווקה. הם הריעו כשסוף סוף שלחה הביתה את הנבל לוק פ' והזלו דמעות כשסירבה לטיילר קמרון בגמר.

מאז שעזבה את הזיכיון, היא המשיכה לפרסם 3 ספרים. היא הוציאה את ספרה הראשון שכותרתו, "אלוהים יברך את הבלגן הזה: ללמוד לחיות ולאהוב דרך הרגעים הטובים (והגרועים) של החיים" בשנת 2021. יש לה גם פודקאסט בשם High Vibrations.

היא האדם שהכי עוקב אחריו באומות הרווקות.

JoJo Fletcher-2.6 מיליון עוקבים

מעריצים פגשו לראשונה את ג'ואל "ג'וג'ו" פלטשר בעונה של בן היגינס של הרווק בשנת 2016. היה לה ולבן קשר ברור ומעריצים רבים חזו שהיא תהיה המנצחת. אבל בסופו של דבר, בן הציע נישואים ללורן בושנל, למרות שאמר לג'וג'ו שהוא אוהב אותה. אַכְזָרִי.

המעריצים שמחו כשג'וג'ו נבחרה להיות הרווקה. היא הייתה מובילה נהדרת. היא קיבלה הצעה מהקוורטרבק לשעבר של ה-NFL ג'ורדן רודג'רס בגמר והשניים עדיין ביחד היום. כמה מתוק!

היא הכוכבת השנייה הכי עוקבים אחרי אומת הרווקות.

טיילר קמרון – 2.2 מיליון עוקבים

טיילר היה כוכב הפריצה של העונה של האנה של הרווקה. הוא היה בעצם מקורב הטלוויזיה של כל בחורה באביב 2019. לאחר שהופיע בתוכנית, יליד פלורידה הצליח להישאר רלוונטי והשתמש בפלטפורמה שלו כדי להקים עסקים ולקדם מטרות חשובות. הוא עובד בשיתוף פעולה הדוק עם ABC Food Tours, ארגון המספק ארוחות לבתי ספר נזקקים בעיר ניו יורק.

הוא הכוכב השלישי הכי עוקב אחריו ב-Rocker Nation.

קייטלין בריסטו – 1.9 מיליון עוקבים

הרווקה לשעבר קייטלין בריסטו מכונה לפעמים "המשפיעה הראשונה" באומת הרווקות.

העונה שלה הייתה שנויה במחלוקת והיא לקחה הרבה חום על ששכבה עם המתחרה ניק ויאל לפני שבוע Fantasy Suite. למרות הביקורת, קייטלין הצליחה ליצור מותג מצליח לאחר שכיכבה בתוכנית. היא המארחת של הפודקאסט שמוביל בתרשים Off the Vine ויצרה תווית יין בשם Spade & Sparrows. היא גם לקחה הביתה את גביע ה-Dancing with the Stars Mirrorball ב-2020.

Tayshia Adams-1.4 מיליון עוקבים

Tayshia Adams כבשה את לב המעריצים במהלך העונה שלה של הרווקה. היא תמיד הייתה דמות חביבה בזכיינית אבל הכרנו אותה יותר לעומק במהלך עונת הסולו שלה. היא פיתחה בסיס מעריצים מסור שעזר לה להפוך לאשת עסקים אמיתית. מריצת מרתון ניו יורק ועד להיותה רגילה באירועי אופנה, היא עדיין הורגת את המשחק.

היא האדם החמישי הכי עוקב אחריו באומות הרווקות.

קולטון אנדרווד – 1.8 מיליון עוקבים

קולטון עשה היסטוריה כשיצא בפומבי כהומו באפריל 2021. כוכב הכדורגל היה מעורב בעבר במחלוקת סביב הפרידה שלו מקאסי רנדולף. הוא הביע חרטה על האופן שבו התמודד עם הפרידה והצליח להמציא את עצמו מחדש.

הוא האדם השישי ביותר במעקב ב-Roce Nation.

האנה גודווין-1.5 מיליון עוקבים

המעריצים פגשו את האנה גודווין בעונה של קולטון של הרווק. היא הייתה מתוקה, לא בעייתית ומדהימה. לאחר התוכנית, היא הצטרפה לצוות השחקנים של Bachelor in Paradise שם הכירה את בעלה, דילן ברבור. מאז שעזבה את הזיכיון, היא נשארה בעין הציבורית, והפכה בהצלחה את קריירת הריאליטי שלה לקריירת דוגמנות. היא גם ייסדה אפליקציית עריכת תמונות בשם Setty שהעניקה לה פיצ'ר בפורבס בפברואר 2024.

ספר לנו – מי הכוכב האהוב עליך ב-BACHELOR NATION?