כוכבת הרשת והאינסטגרם שירלי לוי במפגש מעריצים בעופר הקניון הגדול פתח תקווה בו קידמה מחזור, פגשה מעריצים וקינחה בשופינג מפנק. 

כוכבת הרשת שירלי לוי: עם למעלה מארבע מאות אלף עוקבים ו-120 אלף צפיות לסטורי ביום. השחקנית והקומיקאית התפטרה מכל העבודות האחרות שהיו לה ומתרגלת לחיי סלב:

"האינסטגרם היום הוא לגמרי עסק"

אז איך הכל התחיל בעצם אצל שירלי לוי ?.

"ההתנסות הראשונה שלי עם הרשתות החברתיות הייתה לגמרי במקרה. כשהייתי בת 16 בכלל, בפייסבוק.

הייתי מצלמת סרטונים מצחיקים על המורים, על ההורים והאחים שלי ושולחת לחברות בוואטסאפ. והן היו אומרות לי:

'למה את לא מעלה לפייסבוק?'. האמת שנורא התביישתי.

עד שפעם אחת אזרתי אומץ, העליתי סרטון מצחיק והפכתי את החשבון שלי מפרטי לציבורי. וזה תפס תאוצה מטורפת!

פתאום הגעתי ל־1,000 לייקים לסרטון. תוך חודש הגעתי ל־15 אלף עוקבים "

אז אפשר לומר שאז כל זה הכל כבר היסטוריה ארוכה. שהיא כבר הגיעת לפסגת האושיית האינסטגרם .

בסופ"ש האחרון כשהגשמים והסערה עוד אפפו את שמי ארצנו. התקיים מפגש מעריצים מרגש בהשתתפות שירלי לוי – קומיקאית. שחקנית וכוכבת רשת עם 399K עוקבים באינסטגרם.

המפגש התקיים בעופר הקניון הגדול פתח-תקווה בחסות תמיר איגוד המחזור.

במסגרת המפגש שירלי ביקשה ממאות המעריצים שהגיעו להשתתף באתגר הפח הסגול ולהביא שלושה בקבוקי מחזור ולזרוק לפח.

בהמשך שוחחה לוי שמעלה סרטונים מצחיקים ויש לה כבר למעלה מאלף עוקבים (436 אלף ליתר דיוק) עם המעריצים על החשיבות במחזור בקבוקי זכוכית במטרה להעלות את נושא מחזור מכלי זכוכית ושמירה על איכות הסביבה.

 

 

 כוכבת הרשת קורעת את המסכים

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shirli Levi • שירלי לוי (@shirlilevi1234)

בעופר הקניון הגדול פתח תקווה. (צילום: נטלי מור)

 

 

 

בסיום המפגש שנערך כשעתיים עם למעלה ממאה צעירים וצעירות מאזור פתח -תקווה. יצאה כמובן שירלי למסע שופינג אופנתי לשדרוג המלתחה וביקרה בחנות התכשיטים  סברובסקי. קנתה נעליים ברשת אלדו וסיימה עם פריט אופנתי ברשת לי קופר.