יום האישה הביא איתו קמפיין חדש ומסקרן במיוחד הנקרא #נשים בחזית.

יערית שושן סבג ועו"ד רוני ססובר יוצאות בקמפיין לכבוד יום האישה הבינ"ל. 

לכבוד יום האישה קמפיין חברתי-ישראלי המאחד את אותנו למען הילדים של כולנו.

כי לא משאירים את ילדינו מאחור!

לאה גולדין
לאה גולדין קרדיטTHE BRAND HOUSE

ביום האישה הבינ"ל שיצוין ביום שני, 8.03,2021,

נציין את הנשים שנמצאות בחזית מאבק מהותי של החזרת הבנים משדה הקרב.

אומנם בלעדיהם אנחנו חצי בן אדם

אך אז מתגלה גם כוחנו להזיז הרים ולשנות סדרי העולם.

אופירה אסייג
אופירה אסייג, קרדיט :THE BRAND HOUSE
מירב מילר
מירב מילר, קרדיט:אופירה אסייג, קרדיט :THE BRAND HOUSE

אקי אבני

גלית גוטמן

 

אופירה אסייג, גלית גוטמן, לאה גולדין, רות לבייב, רוית אסף, חגית פאר יו"ר נעמת, אקי אבני, שונית חמד ורבים אחרים כבר נרתמו לקמפיין.

רוית אסף
רוית אסף, קרדיט: THE BRAND HOUSE

הפרויקט ילווה בקמפיין מאסיבי בדיגיטל

יקודם ע"י אח"מים ומובילי דעה

ויקרא לגולשים להוסיף מסגרת לתמונת הפרופיל שלהם: #נשים בחזית.

עו"ד רוני ססובר, יזמית ומנכ"לית עמותת שותפות מגן ישראלית: ביום האישה בחרנו לציין את מהותה.

אישה עשויה מחומרים מיוחדים- היא גם חזקה וגם רכה, גם לוחמת וגם מכילה.

כשאנחנו נלחמות עבור הדברים שאנו מאמינות בהם, ביחד, אנחנו צבא חזק במיוחד.

המשימה של החזרת הבנים עדיין לא הושלמה.

אנחנו נעבוד יחד כדי להשיב את כל ילדינו בגופם או בנפשם משדה הקרב.     

 

יערית שושן סבג: יזמית חברתית ומייסדת משרד הפרסום חברתי  :THE BRAND HOUSE

ההחלטה לקחת את הקמפיין הזה ביום האישה ולשים את הנשים בחזית היא משמעותית עבורנו כחברה,

כאמהות המגנות על ילדינו בכל דרך אפשרית ושמות לנו כמטרה לשנות את העתיד לטובה עבורם.

ויזואלית בחרנו לייצר חצי פנים שלנו כנשים וחצי של הדר ואורון שהופך אותנו לשלם ולגעת בליבה של כל אם בישראל. 

 

משרד הפרסום חברתי  :THE BRAND HOUSEמתמחה במיתוג, עיצוב, יצירה וניהול קמפיינים קהילתיים.

במטרה לייצר מודעות לנושאים קהילתיים חשובים.

בין הקמפיינים המובילים :קמפיין חיילים בודדים – הקמת קואליציה לחקיקת חוק חייל בודד משוחרר.

ילדים עם צרכים מיוחדים, לידה שקטה, קמפיין פוסט טראומה הלם קרב ולאחרונה קמפיין תהיו עדי – להעלאת המודעות לאלימות בקרב נשים.