משפחת טרסוב נבחרו כפרזנטורים רשת גלי ויובילו את קמפיין אביב קיץ 2023. הקמפיין עם משפחת טרסוב יעלה בתקציב הנאמד בכ-מיליון ₪

 

משפחת טרסוב: האם מורן (42), האב ג'וזף (42), ושלושת ילדיהם:  אמה (8.5), מיילו (6.5) וריו (שנתיים), נבחרו כפרזנטורים של רשת גלי  והם יובילו את קמפיין אביב קיץ 2023 של הרשת.

הקמפיין בכיכובה של משפחת טרסוב יעלה לקראת חג הפסח, בתקציב הנאמד בכ – 1 מיליון שח, והוא כולל בין היתר: דיגיטל, רשתות חברתיות ונקודות מכירה. כמו כן במהלך העונה תקיים משפחת טרסוב מספר פעילויות לקהל הרחב, ביניהן: פגישות ייעוץ וסטיילינג עם לקוחות בסניפים, השקות, אירועים ועוד.

גנית אלון סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת גלי מסרה: "רשת גלי פונה לכל המשפחה ולמגוון רחב של קהלי יעד, הכולל :  גברים, נשים, וילדים.  משפחת טרסוב מייצגת משפחתיות ומגוון גילאים המתאימה מאוד למותג וכן עולה בקנה אחד עם ערכיו: עדכניות, מגוון, "גובה עיניים"  ואיכות.

לדברי אלון: "במהלך הפעילות המשותפת תחשוף  משפחת טרסוב את המגוון העצום שיש ברשת גלי ואת הקולקציות החדשות,  הכוללות מבחר רחב של נעליים לכל המשפחה במחירים סופר אטרקטיביים. זהו מסר תמציתי ומדויק על גלי כמותג נחשק הפונה לקהל הרחב ובמחירים לכל כיס."

משפחת טרסוב היא מחלוצת משפחות היוטיוב בישראל. ארבעת ערוצי היוטיוב הפופולאריים שלהם מונים עשרות מיליונים עוקבים וזוכים לחשיפה ואהדה גדולה. האמא מורן, בעלת ערוץ יוטיוב מוביל בתחומי האמהות, משפחה ולייף סטייל ומגייסת בפעילותה ברשת את משפחתה לפעילויות למען החברה והסביבה, הערוץ של ג'וזף סטאר מתמקד בהרפתקאות ופעילויות שטח, ג'וזף הוא די ג'יי במקצועו ומוגדר כ"מנהל הקרייאיטיב" של המשפחה, הערוץ של אמה – המוביל בישראל ביו טיוב בעולם התוכן של ילדים ומשחקים והערוץ של מיילו – זמר וכוכב צעיר בהתהוות, הוציא את השיר הראשון שלו, "שיר יום הולדת". כעת השיר עומד על כ-1,444,000 צפיות, השתתף בסדרה החדשה של גיורא חמיצר "רוני ותום" בערוץ טין ניק של ניקלודיאון. ריו טרסוב  הוא בן המשפחה הצעיר ביותר. ולוג הלידה שלו זכה ל- כמיליון צפיות .ההיריון והלידה של ריו הפכו לסדרת דוקו-ריאליטי ששודרה בערוץ הוט בידור ב-HOT.

חברת גלי הוקמה בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי בתחום ההנעלה והיתה רשת הנעליים לכל המשפחה הראשונה בישראל. כיום רשת גלי מציעה מגוון רחב של נעליים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת , בהתאם למגמות ולטרנדים העולמיים ובהתאמה לצרכן הישראלי. החברה  מעצבת, מייצרת ומשווקת את המותג גלי ומהווה גם בית למותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: האש פאפיס, קאטרפילר , לי קופר, דוקרס ועוד. הרשת מונה 65 סניפים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום.

הצצה ראשונה לקמפיין רשת גלי:

 

משפחת טרסוב
משפחת טרסוב – פריזנטורים רשת גלי – מימין ריו, מורן, אמה,ג'וסף, מיילו- צילום אמיר יהל