שני כוכבים מ חייהם הסודיים של נשות מורמוניות שופכים את השעועית על כמות הכסף שהם הרוויחו ב-TikTok. וויטני לאוויט ומייסי נילי פתחו בקשר לתשלומי השכר העצומים שהם מקבלים משותפויות במדיה חברתית ועסקאות מותג.

"זה קשה כי כל שנה שונה", חשפה וויטני. "אתה יכול לקבל עסקת מותג ממש גדולה כמו 'היי, אנחנו רוצים שיהיה איתך חוזה של שישה חודשים', ואז בשנה הבאה אתה לא מקבל את זה בכלל. זה משתנה מאוד".

משתלם להיות כוכב #MomTok

ויטני שיתפה עם E! חדשות שהיא קיבלה 20,000 דולר כדי לקדם צעצוע מין ברשתות החברתיות שלה. וזה אפילו לא המשכורת הכי גדולה שהם קיבלו עבור עסקת שותפות.

"שנינו קיבלנו אחד – אנחנו לא יכולים להגיד מה זה היה – אבל קיבלנו עסקה על 75,000 דולר בשנה אחת", ציין מייסי.

וויטני חשפה עוד כי המשכורות יכולות להשתנות עבור חברים שונים בקבוצה בהתבסס על המותגים האישיים שלהם.

"זה ישתנה עבור אנשים בהתאם להתמחות שלך", היא אמרה, "כמו כושר ובריאות או יופי, (או) צעצועים או מוצרי אמא לילדים שלך."

"כל ענף משתנה. חלקם משלמים יותר מאחרים", הוסיפה מייצ'י.

למרבה הפלא, שערוריית המין שזעזעה את קהילת #MomTok לפני שנתיים השפיעה מעט על ההכנסה של הקבוצה. גם לאחר שהחבר טיילור פרנקי פול פרסם כמה מהפרשיות מחוץ לנישואים של הקבוצה, השורה התחתונה שלהם לא סבלה מהשלכות שליליות.

או ניגוד! "אם כבר, זה רק נתן לנו יותר פרסום, אם להיות כנה איתך", אמרה וויטני.

למייצ'י הייתה דעה מעורבת לגבי יחסי הציבור השליליים. "זרקתי אירוע להשקת העסק שלי", היא ציינה. "כמה ספקים כמעט פרשו כי הם כמו, 'רגע, אתה בעניינים המתנדנדים האלה?' אז אני חושב שמבחינת המוניטין (אנחנו) חטפנו מעט מכה, אבל מבחינת הכנסה, אני לא חושב שזה באמת השפיע עלינו יותר מדי".

בטח לא הזיק שגם וויטני וגם מייצ'י הכחישו בתוקף את השתתפותם בתנופה כלשהי. "אני חושב שאם (מייצ'י ואני) היינו מעורבים ספציפית", העלתה השערה של וויטני, "זה היה שונה. לא היינו, אז פשוט לקחנו את הכוח מזה".

חייהם הסודיים של נשות מורמוניות הופיע בבכורה ב-6 בספטמבר ב-Hulu.

ספר לנו – האם אי פעם בדקתם את #MOMTOK? האם אתה מצפה לתוכנית החדשה הזו?