במסגרת זו יככב איתי לוי בקמפיין סתיו חורף 22-23 שמצטלם בימים אלו. ויקדם קולקציית קפסולה שעוצבה על ידי מעצבי הבית של לי קופר. בשיתוף פעולה הדוק עם הזמר.
מותג האופנה לי קופר. בחר, זו העונה השישית ברציפות. בזמר המצליח איתי לוי כפרזנטור המותג. הקמפיין בכיכובו יעלה בהשקעה של 3 מליון ש"ח.
הקמפיין החדש של לי קופר. בכיכובו של הזמר. יעלה לקראת החגים. ולרגל השקת הקולקצייה החדשה בתקציב הנאמד בכ – 3 מליון ₪. באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה. ויכלול פעילות רחבה של איתי לוי בנכסים הדיגיטלים שברשותו. בנוסף לשלטי חוצות. טלוויזיה. פרסום בדיגיטל. שלטים בנקודות המכירה. ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
גנית אלון סמנכ"ל השיווק של קבוצת בריל מסרה על הקמפיין:
"אנו שמחים וגאים להמשיך עם איתי לוי לעונה שישית. איתי הפך מזמן לחלק ממשפחת לי קופר והערכים שלו מתכתבים באופן מושלם עם ערכי המותג – מקצוענות. מובילות. יצירתיות. והתפתחות תמידית. יחד עם אישיות כובשת. והמון אמפטיה ורגש. הוא מהווה קונצנזוס ישראלי מלא סטייל. עם לוק טרנדי נגיש הפונה לקהל יעד רחב ומגוון. חוצה גילאים ומגזרים ומהווה חלק בלתי נפרד ומשמעותי מההוויה המקומית".
לי קופר Lee cooper הינו מותג אופנה בריטי. נחשב לחברת הג'ינסים האירופאית המובילה בעולם. קבוצת בריל הינה בעלת הזיכיון בישראל של המותג. ומפעילה בארץ כ- 72 סניפים שמתוכם 46 סניפי לי קופר. בוגרים ועוד כ- 26 סניפי לי קופר קידס.