הזמר איתי לוי והדוגמנית מריה דומרק ממשיכים עונה שנייה כפרזנטורים לקמפיין סתיו-חורף 2010, של מותג האופנה לי קופרמי שתצטרף לקמפיין העונה הנוכחית, היא בת זוגתו בשנה וחצי האחרונות, של לוי הדר חיון (19), שזהו הקמפיין הראשון שלה. חיון תיקח חלק בקמפיין לצד איתי.
הקמפיין יעלה בחודש ספטמבר 2019, באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה, בתקציב של כ-3 מיליון ₪ ויכלול בין היתר:
סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור רחבה , וקליפ לשיר חדש של איתי .
במסגרת ההסכם יערך שיתוף פעולה רחב בין המותג לי קופר לזמר איתי לוי שיכלול בין היתר:
קליפ חדש שיעלה לקראת החורף, מסע פרסום במדיה הרחבה, תכנים מוזיקליים, אירועים, הופעות, פעילות מעריצים בסניפים ועוד.
לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל:
"ההמשך עם איתי לוי ומריה דומרק לעונה שנייה מתבקש בזכות ההצלחה בקמפיין הקיץ, אשר יצר באז ועניין רב בקרב קהלי היעד של המותג. מריה כמובילת דעת קהל בעולם הרשתות החברתיות , מייצרת את החיבור והחשיפה לקהל הצעיר של המותג.
"בחרנו העונה לצרף לקמפיין את בת זוגתו של איתי לוי,
שנחשפת לראשונה, ואנו בטוחים שמהלך זה ימשיך ויחזק את הקמפיין והמותג ".
הדוגמנית מריה דומרק הפכה לסלבס בולטת בישראל והיא אחת הסלבס הפעילות ביותר ברשתות החברתיות
והיא ניצבת בחמישייה הראשונה של הסלבס המובילות בישראל מבחינת כמות מספר העוקבים באינסטגרם
אחרי אשר לצידה ניצבות הדוגמנית נטע אלחמיסטר, מלכת הרכילות בישראל בר רפאלי והשחקנית העולמית גל גדות.