אמנם לטלוויזיה בריאליטי יכולות להיות הרבה מלכודות, אבל זה גם יכול להיות ברכה! זה איך ג'וש אלטמן מרגיש. אין לו אלא שבחים לטלוויזיה הריאליטי לאחר מכן רישום מיליון דולר בלוס אנג'לס עזר להגביר את קריירת הנדל"ן שלו.

לדברי איש הנדל"ן, הכל עניין של איך אתה משתמש במכונת הטלוויזיה. עשה כמיטב יכולתך להשתמש בו לטובתך ושהוא יעזור לעסק שלך.

נצל את היתרונות שלך

"מהיום הראשון, הייתי זהיר בכל מה שעשיתי", אמר ג'וש ל-US Weekly. "כי הבנתי שאם אתה משתמש נכון בטלוויזיה, זה יכול להיות הכלי השיווקי הגדול בעולם עבור העסק שלך."

הוא הוסיף, "ואם אתה עושה את זה נכון, זה יכול להזניק את העסק שלך לרמה אחרת לגמרי שתיקח את רוב האנשים לכל החיים."

וזה הגיוני. להיות בתוכנית כמו מילון דולר רישום בהחלט עזר לתת לג'וש רגל בשוק הנדל"ן התחרותי. במיוחד בלוס אנג'לס, שם המוניטין הוא הכל. בגלל הזמן שלו בתוכנית, ג'וש נחשף לקהל רחב יותר. זה הקל על אבטחת לקוחות חדשים ולטפל ברישומים בעדיפות גבוהה.

והוא לא אחד שמבזבז את ההזדמנות. הוא השקיע הרבה עבודה בבניית הקריירה שלו ולא לוקח שום דבר כמובן מאליו. אחרי הכל, הוא נהנה בעבר מהצלחה עצמית לפני שהכלכלה קרסה ב-2007. הוא איבד הכל.

"עשיתי את עצמי, והכל נלקח ממני. אז כשהם הציעו לי את התוכנית, למעשה חשבתי על זה כנראה הרבה יותר זמן וקשה ממה שרוב האנשים היו עושים", שיתף ג'וש.

"בכל מהלך חשבתי על זה במיליון דרכים שונות", הסביר. "באמת, מה שזה הסתכם – הדבר מספר 1 בעולם – זה לתת לכולם לדעת מה אתה עושה למחייתך. ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר דרך מסכי הטלוויזיה של כולם?

כל כך הרבה יותר מהצלחה

אמנם המעבר של ג'וש לטלוויזיה בריאליטי לא היה קל, אבל זה היה שווה את זה. הוא קיבל הרבה יותר מאשר דחיפה לקריירה שלו.

"החלק הכי טוב בתוכנית היה שיצא לי לפגוש את אשתי בהופעה. יצא לי להתארס בהופעה, להתחתן בהופעה, לידת הילדים שלי בהופעה", אמר ג'וש. "זה כל הדברים המיוחדים בשבילי."

תפוס רישום מיליון דולר בלוס אנג'לס בימי רביעי ב-9/8c בבראבו.

ספר לנו – האם אתה נהנה מ-JOSH ב-MDLLA? האם היית סומך עליו מספיק כדי לקנות ממנו בית?