בתני פרנקל נגררה אחרי שטענה שהשחורים והלטינים אינם עשירים כמו אנשים לבנים!
בתני פרנקל עוררה מחלוקת משמעותית עם ההערות האחרונות שבהן טענה שהשחורים והלטינים אינם עשירים כמו אנשים לבנים בהמפטונס. ההצהרה הציתה סופת אש של ביקורת, משכה את תשומת הלב לפערים בין הגזעים ועוררה זעם נרחב ברחבי החברה.
בסרטון למטה שפורסם ב של בתני פרנקל TikTok ב-10 ביולי, הראשון עקרות בית אמיתיות של ניו יורק הכוכב צולל עמוק לתוך האופי והמורכבות של ההמפטונס, מטפל בתפיסות מוטעות ומספק תובנה של מקומיים לגבי היעד האיקוני הזה.
היא פותחת בהנחת הבמה עם התערובת הייחודית של ההמפטונס של סביבות חווה, חוף וחורשות, תוך שימת דגש על המגוון שלה הן בנוף והן באוכלוסיה. בניגוד לאמונה הרווחת, היא מציינת, ההמפטונס אינו רק מגרש משחקים לעשירים, אלא הוא מארח גם קהילה לטינית תוססת וקהילה אפרו-אמריקאית.
"אז ההמפטונס הוא מקום מדהים כי זה חווה פוגשת חוף, פוגש יערות, ויש כאן כל מיני אנשים. זה לא רק אנשים עשירים. יש כל מיני אנשים – יש כאן קהילה לטינית גדולה – יש כאן קהילה אפרו-אמריקאית, על החוף בתים יפים". בת'ני נאמר בסרטון TikTok הבא שפורסם ביום חמישי, 10 ביולי.
לחץ על הפעל למטה כדי לצפות בסרטון כולו.
@bethennyfrankel התמוטטות קפה של Hamptons #hamptons #coffee #coffeetalk #weekend warriors #קיץ
♬ סאונד מקורי – בת'ני פרנקל
כמו שאתה יכול לדמיין, של בתני תגובות הציתו סערת אש ברשתות החברתיות לאחר שהסרטון שותף מחדש בכל המדיה החברתית. אחד המבקרים כתב, "אז רק אנשים עשירים הם לבנים?????"
אדם אחר ציין, "כל כך עשיר הוא מילה נרדפת ללבן?" מישהו אחר שיתף, "נו, היא משווה עשיר ללבן…? בסדר בת'."
צופה העיר, "לטינים לוקחים "עבודות שחורות" בהמפטונס 🤔 כי שחורים ולטיניים לא יכולים להיות עשירים? ילדה!!! אמרת שהבתים שלהם על החוף!! אם זה לא RICH מה כן???”
פוסטר אחר שאל, "אז הקהילות הלטינית והאפריקאית האמריקאית לא יכולות להיות עשירות?"
"סליחה, כולכם צפופים, למה כולם מתעלמים על 'זה לא רק אנשים עשירים כאן, גם לטינים ואף-אמריקאים' ???????" אדם אחר הגיב.
כפי שאוהדים יודעים, בתני פרנקל התעשר בן לילה לאחר שזכתה בעסקה ענקית ממכירת מותג הקוקטיילים SkinnyGirl שלה.
של בתני עסקה של 100 מיליון דולר שהגדילה משמעותית את עושרה הגיעה ממכירת קו הקוקטיילים Skinnygirl שלה. ב 2011, בת'ני מכרה את מותג הקוקטיילים Skinnygirl ל-Beam Global (כיום חלק מ-Beam Suntory) תמורת סכום שדווח על כ-100 מיליון דולר. עסקה זו הייתה בולטת במיוחד משום שהיא אפשרה בת'ני לשמור על השם Skinnygirl לשימוש במוצרים אחרים שאינם אלכוהוליים, ולהרחיב את המותג שלה לשוק הבריאות והלייף סטייל.
קוקטיילי הסקיניגירל, שהתחילו עם מרגריטה דלת קלוריות, הפכו במהרה לפופולריים בשל פנייתם לצרכנים בעלי מודעות לבריאות המחפשים אפשרויות לשתייה דלת קלוריות, וזניקים. בת'ני אל אור הזרקורים כיזם מצליח.