אנדי כהן מטיח בתביעה של לאה מק'סוויני כניסיון 'שייקדאון'!
הדרמה המשפטית המתרחשת מאחורי הקלעים בבראבו משקפת את האינטנסיביות והדרמה השמורים בדרך כלל ל עקרות בית אמיתיות פרק איחוד. המארח האהוב של הרשת, אנדי כהןמצא את עצמו במרכזו של מאבק משפטי שנוי במחלוקת עם לשעבר עקרות בית אמיתיות של ניו יורק כוכב לאה מק'סוויני.
לאה מק'סוויני, בצעד נועז, הגישה תביעה שמציבה טענות חמורות נגד כהן. בין ההאשמות, הטענות הנפיצות ביותר כוללות שימוש לכאורה בסמים של כהן עם חברי הזיכיון "עקרות בית" ומאמץ מתוזמר לנצל את המאבקים האישיים של מק'סוויני עם שימוש בסמים ובריאות נפשית. מהתביעה עולה כי פעולות אלו היו חלק מאסטרטגיה מחושבת לשיפור הדרמה של התוכנית ולהגברת הרייטינג.
כהן, לעומת זאת, דחה בתוקף את ההאשמות הללו, ותייג את התביעה כ"טלטלה". הוא טוען כך מק'סוויני ממנפת את הטענות הללו כדי לכפות עליו להסכים להסדר לא מוצדק. תגובה זו של כהן זכתה לביקורת על ידי מק'סוויני צוות משפטי. לטענתם, דחיית התביעה על ידי כהן היא ניסיון הפחדה מק'סוויני ותובעים פוטנציאליים אחרים לשתיקה, כשהם מציגים את הלקוח שלהם כקורבן של טקטיקות בריונות.
ככל שהמאבק המשפטי הזה ממשיך להתגלגל, נראה ששני הצדדים מושרשים בעמדותיהם, עם מק'סוויני צוות המאשים את כהן בניסיון להשתיק קורבנות לכאורה באמצעות הפחדה, וכהן איתן בגינוי לגופו של התביעה. המחלוקת הזו מבטיחה לשמור על אוהדי הזיכיון והמשקיפים בדרמות משפטיות של מפורסמים מרותקים ככל שיעלו פרטים נוספים.
לפי מק'סוויני41, כהן, 55, המשמש גם כמפיק בפועל של רוני והספין-אוף שלו, "The Real Housewives Ultimate Girls Trip", משתתף לכאורה בשימוש בקוקאין עם חברי צוות שהוא מפקח עליו. טענה זו היא חלק מנרטיב גדול יותר שהוצג בתביעה, המצביע על כך שרשת בראבו, יחד עם שד מדיה ו-Warner Media, גופי ההפקה והבעלים, בהתאמה, מטפחים סביבת עבודה שלא רק סובלת אלא גם מעודדת שימוש בסמים ואלכוהול. מק'סוויני, שנמצאת בהחלמה, טוענת שהסביבה הזו ניצלה את המאבקים שלה עם אלכוהול, על ידי החמרת הבעיה או הפרעה למאמציה לבקש עזרה, הכל במטרה לנפח את מספרי הצופים.
של כהן הנציג המשפטי הכחיש מכל וכל את ההאשמות הללו, במיוחד את הטענה לגבי שימוש בקוקאין, וקבע חד משמעית כי "מר. כהן מעולם לא השתמש בקוקאין עם אף חבר בקאסט בתוכנית 'עקרות בית אמיתיות' או עם כל עובד אחר של בראבו". הכחשה זו מבקשת להפריך את ההאשמות שהוטחו בהן מק'סוויני ומרחיק את כהן מתרבות השימוש בסמים לכאורה בתוך עקרות בית אמיתיות זִכָּיוֹן.
תביעה זו שופכת אור על היסודות הפוטנציאליים של הפקת טלוויזיה בריאליטי שעשויה להעדיף סנסציוניות ורייטינג על פני רווחתם של כוכביה. ככל שההליכים המשפטיים מתקדמים, התיק עשוי לחשוף יותר על פעולתה הפנימית של אחת מהזכייניות הפופולריות ביותר בטלוויזיה והטיפול שלה בבריאותם ובבטיחותם של חברי השחקנים.
אורין סניידר, מייצגת אנדי כהן כחלק מהצוות המשפטי מגיבסון, דאן אנד קראצ'ר, פרסמה הפרכה נחרצת לתביעה שהוגשה על ידי מק'סוויניכוכב לשעבר של עקרות הבית האמיתיות של ניו יורק. תגובתו של סניידר, מנוסחת במכתב מקיף אל מק'סוויני'ס צוות משפטי, מגנה את התביעה על כך שהכילה את מה שהוא מתאר כ"אמירות כוזבות, פוגעניות ומשמיצות" על כּוֹהֵן. הוא דורש חד משמעית לבטל את כל התביעות הקשורות של כהן לכאורה "שימוש בקוקאין", ותייג את ההאשמות הללו כאילו הן מפוברקות לחלוטין למטרות סנסציוניות.
המכתב של סניידר אינו מקמצן מילים, מאשים מק'סוויני ועורכי דינה של רקחת ההאשמות הללו במכוון כדי למשוך תשומת לב בצהובונים ולתמרן את התפיסה הציבורית. על ידי ניסוח ההאשמות הללו כטקטיקה לכפות על כהן להסדר באמצעות לחץ ציבורי ותקשורתי, סניידר מסמן עמדה נחרצת נגד מה שהוא רואה כניצול לרעה בוטה של המערכת המשפטית למינוף אסטרטגי. הוא מזהיר כי פעולות כאלה לא רק שאינן מצליחות להפחיד או לכפות התיישבות, אלא גם עלולות לחשוף מק'סוויני וייצוג המשפטי שלה להשלכות משפטיות משמעותיות.
בהדגיש את חומרת ההאשמות על שימוש בסמים במסגרת מקצועית, מכתבו של סניידר מצביע על כך שהטענות חסרות הבסיס נפרסו אסטרטגית כדי להסית קרקס תקשורתי, במטרה להוביל את כהן להסדר. אסטרטגיה משפטית אגרסיבית זו מעידה על נכונותם של כהן והצוות המשפטי שלו להתגונן מפני ההאשמות ולהתנגד לטענות שהועלו על ידי מק'סווינימכין את הקרקע למאבק משפטי שנוי במחלוקת הנטוע באתגרים ליושרה אישית ומקצועית.
של אנדי כהן נציגים משפטיים מתחו ביקורת נוספת מק'סוויני'ס תביעה בגין ניסיונה לכאורה לתמרן את תשומת הלב התקשורתית, תוך הדגשת חוסר הספציפיות בהאשמות, כגון פרטים חסרים על מי היה מעורב, היכן התרחשו האירועים ומתי התרחשו. ביקורת זו מדגישה את טענת ההגנה לפיה התביעה נעדרת ראיות מהותיות והיא נועדה במקום זאת לסנסציוניזציה של הטענות כדי להכתים את המוניטין של כהן.
בהנחיה נחרצת, של כהן הצוות דורש ביטול פומבי מיידי מההאשמות והתנצלות המופנית לכהן, תוך הדגשה כי היעדר פעולות כאלה רק יסלים את הנזק והנזקים שנגרמו לו. עמדה זו מתחזקת על ידי גל תמיכה בכהן מצד סלבריטאים רבים של בראבו שהגנו עליו בפומבי בעקבות טענות התביעה. הגנה קולקטיבית זו מבקשת לא רק להפריך את הטענות אלא גם לתקן כל פגיעה בתדמיתו הציבורית ובמעמדו המקצועי של כהן בתעשיית הבידור.
שרה מ.מץ, מייצגת מק'סוויניהתנגד של אנדי כהן תמרונים משפטיים עם הצהרה המדגישה את נקודת המבט שלהם על של כהן תגובה כטקטיקה אופיינית למינוף השפעתו התקשורתית להפחדה. מץ מאשים את כהן בניסיון להשתיק מק'סוויני ולהניא אותה מלנקוט בצעדים משפטיים, בטענה שמאמצים כאלה הם תגמול ומדגישים את הצורך מק'סוויני'ס תביעה משפטית. תגובתו של מץ מדגישה מחויבות ליישוב הסכסוך באופן משפטי ולא באמצעות ערוצי תקשורת, וקוראת לכהן להתעמת עם הטענות במערכת המשפט ולא באמצעות הצהרות פומביות. חילופי דברים אלה מדגישים את המורכבות של המאבק המשפטי המתמשך, המעורבים דמויות משמעותיות בתעשיית הבידור ונוגעים בנושאים של דינמיקה כוחנית, השפעה תקשורתית וזכויות משפטיות.
המצב הזה כרוך ברנדי גלנוויל ו אנדי כהן מוסיף רובד נוסף של מורכבות לאתגרים המשפטיים העומדים בפני כהן ובראבו. טענתה של גלנוויל כי כהן הטריד אותה מינית על ידי הערות בלתי הולמות והגשת הזמנה בלתי הולמת, אם כי על פי הדיווחים בצחוק, שופכת אור על אופי האינטראקציות בין דמויות בעלות פרופיל גבוה בתעשיית הבידור. הכרתו של כהן באי-הולם בדבריו והתנצלותו מעידים על מודעות לחומרת טענות מסוג זה, במיוחד בהקשר של קשרים מקצועיים.
התיק מסובך עוד יותר על ידי של קרוליין מנזו תביעה, המאשימה כּוֹהֵן ובראבו של הקלה על סביבה שמעודדת התנהגות בלתי הולמת על ידי אספקה לכאורה גלנוויל עם אלכוהול, בציפייה שזה יוביל אותה לרדוף מינית אחר מנזו. טענה זו מעידה על סוגיה רחבה יותר בתוך הרשת והפקותיה בנוגע לטיפול באלכוהול והגנה על חברי השחקנים מפני הטרדה פוטנציאלית.
של גלנוויל הכחשת עוולה, לצד היעדר תגובה מצד בראבו ו כּוֹהֵן לטענותיו של Manzo, מדגיש את האתגרים בטיפול ופתרון טענות של התנהגות בלתי הולמת במגזר הריאליטי. התפתחויות אלו מדגישות את הצורך במדיניות ובפרוטוקולים ברורים לשמירה על כבודם וכבודם של אנשים בתעשיית הבידור, במיוחד במסגרות שעלולות לעודד או לסבול התנהגות דוחפת גבולות למען צפייה או ערך בידור.