חדשות סלבס חמות:הזמר איתי לוי, מנחת הטלויזיה והדוגמנית ירדן ויזל ואושיית הרשת וכוכבת הטלויזיה נטע ברזני ידגמנו יחד לקמפיין ג'ינסים. צפו בתמונות הלוהטות.
רשת האופנה לי קופר בחרה, זו העונה הרביעית, את הזמר איתי לוי כפרזנטור המותג. במסגרת זו יככב בקמפיין סתיו-חורף 2020/21. לצדו של לוי, ימשיכו לעונה נוספת מנחת הטלויזיה והדוגמנית ירדן ויזל ואושיית הרשת וכוכבת הטלויזיה נטע ברזני, המחזיקות בחשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים והמככבות בתוכניות טלוויזיה שונות. כמו כן, שתיהן עתידות להשתתף בעונה הבאה של המירוץ למיליון, שתעלה בחודשים הקרובים.
רכילות סלבס:
איתי לוי בנו של הזמר המזרחי המיתולוגי, ישי לוי הפך לסלב ישראלי בשנתיים האחרונות עם תפקידו כשופט בכוכבה הבא ושלל כתבות רכילות שהבולטת בהם הייתה הפרידה התקשורתית מאייל גולן וליאם הפקות.ירדן ויזל הדוגמנית והמנחה נדבקה לאחרונה בקורונה והכניסה את כל מי שהשתתף לצדה בראיון בערוץ 13 לבידוד ונטע ברזני היא כוכבת אינסטגרם ורשת ישראלית שהתפרסמה בתכנית המירוץ למיליון שם התמודדה יחד עם אחיה עומר ברזני והגיעה לגמר תוך שהשניים כובשים את אהדת הקהל הישראלי.לפני שנתיים דווח כי היא אושפזה בבית החולים לאחר שחלתה בזיהום קשה וכי במהלך הצילומים לקמפיין האחרון לצידו של הפרזנטור של המותג הזמר איתי לוי ולאחר שקטעה רומן מצולם עם אליאב רחמים נצפו השניים צמודים במיוחד.
הקמפיין החדש של לי קופר יעלה בסוף חודש ספטמבר, בתקציב של כ – 2 מיליון ₪ ויחשוף את קולקציות החורף לנשים וגברים וכן את קולקציות החגים.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ויכלול: שלטי חוצות, טלוויזיה, דיגיטל, מגזינים, שלטים בנקודות המכירה ופעילות רחבה ברשתות החברתיות. הקונספט של הקמפיין הוא הצצה לחייו של איתי לוי כזמר וכאושיה.
דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של קבוצת בריל מסר: "לוי הוא זמר מוביל שהקהל רואה בו חלק משמעותי מנוף התרבות הישראלית ובעידן בו המדיה צפופה במסרים, איתי לוי בולט ומהווה השראה דרך המוזיקה והאישיות הכובשת שלו.״ לדבריו: "החורף הקרוב נתמקד גם בקמפיין השקת רשת לי קופר קידס, שנפתחה לאחרונה ומונה כבר 20 סניפים בישראל".
לעמוד האינסטגרם של חדשות סלבס לחצו כאן